Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Jumaat, 15 April 2011

KADANG-KADANG ORANG TAK PEDULI

salam...
malam ni rasa touching sikit.. bukan la sikit...banyak jugak sebenarnya..huhu

layan perasaan, sekarang aku memang betul-betul rasa pack dan terbeban dengan kerja yang terlalu banyak.. dah la tu, aku nak kena siapkan academic writing yang perlu aku submit by the end of this month. tapi sayang, ada jugak yang tidak langsung bersimpati pada aku menekan hati dan perasaan, aku dah la memang tertekan sekarang, jadi kalau aku buat hal patutnya faham la sikit kan. selalu kan aku tak macam tu.....aku redha aje, sebab aku masih di sini. aku masih bertahan dan kuat. InsyaAllah...nak tak nak aku kena telan juga...umpama telan duri....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

bla...bla...bla...by u: