Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Ahad, 17 April 2011

HANYA AKU DAN KAMU...

salam..

hmmm...arini...ada aku dan kamu...laptop..huhu...bosan la...tak tau nak buat apa..pagi-pagi la dah kemas rumah, mop lantai, basuh kain...dengan tangan eh...mesin basuh rosak..huhu boleh jadi isteri mithali....haipp!!.. perasan. dah masak jugak..nasi guringgg ikan masin. Dok umah sorang-sorang je, macam tu la...nasib baik poket kosong, kalau tak dah merempit dah, pergi jalan-jalan travel jauh-jauh...seronok, banyak masa nak berfikir....hm...bertambah bosan, hadap laptop ingat nak buat academic writing tapi???....blank...boleh? tak boleh!... hujung bulan 4 dah makin dekat, baru buat chapter 1, arghhh, apa la nak jadi dengan aku ni, huru hara kacau bilau, umur makin meningkat patut dah stabil, lebih-lebih lagi usia macam aku, ni tak de apa..adus....arini cing dah balik, tiba-tiba, masa aku tengah sok sek sedih-sedih dengan bubu, tiba nampak cing, tergamam jap, terus jerit kat dia, wahhhh...rindunya aku kat rindu, tak sia-sia airmata keluar, dia balik jugak, alhamdulillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

bla...bla...bla...by u: