Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Khamis, 3 Mac 2011

TODAY IS THURSDAY

salam
hmm.. minggu ini agak haru biru, kelam kabut. tiap hari keluar lambat pergi office. merah dah dua kali, tapi yang satu tu pasal jammed disebabkan hujan. semua takut nak memecut termasuk lah aku. hehe

minggu ni adalah minggu yang sibuk (tiap-tiap minggu sebenarnya sibuk sejak tukar tempat baru ni, bila la aku nak dapat kerja yang lalalala je.. ontah), penatlah. harap sangat dapat tukar ke KL ni. kalau boleh bulan depan jugak. dah tak larat nak memecut tiap pagi, bajet lagi, adus.. pening kepala. belum lagi dok hadap perangai orang yang menyakitkan ati dan menjengkelkan. kadang-kadang aku pandang orang tu macam blur je, dalam kepala ni dok fikir apalah yang difikirkan hingga dia berperangai begitu..

berbalik kisah hari ni, hmm kena over time lagi, nak kena siapkan kerja untuk meeting 14hb nanti, harap maklum ye, yang meeting tu bos i, bukan i, huhu...kita ni kerani cabuk je, tapi sibuk mengalah bos, buat keje separuh mati, diaorang yang dapat nama dan pengiktiran, kita dapat apa? dapat kumpul diaorang punya marah la....heheh

dah la, penat membebel tot tet tot tet, bak kata kawan i, kadang-kadang soalan-soalan dan pertanyaan yang aku utarakan tu seolah-olah paksaan... dah lari tune hehe....ok la....nak out la.....

6 ulasan:

  1. kite akan dapat pahala la...sbb tolon ikhlas.... murah rezeki!! ait, follower da bertambah..!

    BalasPadam
  2. huhu...btoi3...stuju tu...cri pahala byk3...aah la...bila bertmbh follower ni?...waaaaa....tq utk sokongn!

    BalasPadam
  3. hahaha....akak rerajin le baca blog orang lain... commen kat tpt diorang & tinggal komen ke, pastu follow, sure diorang view blog akak semula..

    BalasPadam
  4. Ya..Iza jer yang tak sudi baca blog aku..tak pi pun blog aku...uwah..sadisssssssss...hehehehh

    BalasPadam
  5. aze...akak baca tapi kenkadang lupa nk tgl komen.. jiej, aku pun bc gak blog koo la....isk....last sekali topik yg pasal privacy ke apa tu...ha...nengok...aku bc tau...:D...jgn marh jiej....

    BalasPadam
  6. Hehhehe...nak marah apa iza oiii...heheh..aku dah nampak muka ko kat follower widget ku..thanks za...

    BalasPadam

bla...bla...bla...by u: