Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Khamis, 16 Januari 2014

MRSM Muadzam Shah

Assalamualaikum

hm.. arini pagi-pagi lagi anak sedara da whatsapp dalam group bagitau dia dapat g MRSM Muadzam Shah. tahun ni dia form 1. tahun lepas UPSR dia dapat 5a...cikgu2 kat sekolah dia semua terkejut. aku dan famili lain semua happy. anak sedara aku ni bagi aku baik budaknya...ada ciri2 jadi pemimpin...aku doakan dia berjaya dunia dan akhirat. rasa sedih jugak aku dia nak masuk MRSM... risau pun ada..tapi kadang2 kita terpaksa bagi galakan kat dia supaya dia dapat berdikari. ntah la...moga selamat segalanya.

3 Februari 2014 nanti dia kena lapor diri ke MRSM Muadzam Shah, Pahang.

header

abang dia pun tgh tunggu keputusan SPM. dapat keputusan yang baik, masuk U jgk la nanti...sudahnya tinggallah ibu dan ayah je kat umah.hu3..aku? ntah bila la plak nak masuk fasa tu kan. in sha allah ada rezeki..akan tiba juga..oh ye...esok cuti kan. mana nak g meround eh? aku balik kg je. macam selalu la. buat plak musim buah..lagila ke kampung je bila cuti..

ok le...cauuuuuu....jumpa lagi. salam

4 ulasan:

  1. Insyaallah....
    Pasni akak plak .. Cumelnye akak ble smpi fasa tu nti yew... So, nti pg pahang la menghantar dia ye kak?

    BalasPadam
  2. Amin...he3...in sha allah moga allah beri peluang pd akak...aa...tgh survey2 hotel.igt nk g sehari awal.xpnh sampai area tu pun. Xtau la mcm mn tmpt tu....

    BalasPadam
  3. hu3...blm g lagi 2hb 2 nanti br bertolak g.. ni 1st time nak g muadzam shah. xsbr plak rasanya nak tengok..awak pe cte skrg ni? lama akk xjumpa

    BalasPadam

bla...bla...bla...by u: