Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Isnin, 18 April 2011

UPDATE LAGI!

salam, pagi-pagi dah update blog..hehe...semangat!, hm, nak tau apa punca aku ada blog? ceritanya begini, pada satu masa yang lalu, aku datanglah kelas macam biasa kat UITM tu, masa tu ada seorang lecturer yang ajar aku subjek apa ntah, tak ingat la, tapi aku ingat sangat muka dia, kitorang panggil dia mr. farami, orangnya biasa je, hitam manis, jadi manis la, hehe..aku rasa-rasa dia ajar subjek critical thinking kot? betul-betul tak ingat, tapi dia selalu cakap, kalau kita nak asah bakat menulis, kena rajin menulis, mulakan dengan perlahan je dulu, and keep writing guyssss...huhu, sebab tu la aku start buat blog, sebenarnya niat aku bila menulis dalam blog ni nak guna bahasa melayu yang baik, tapi nampak gayanya sekarang dah jadi bahasa pasar, tapi sekali sekala aku akan menulis juga menggunakan bahasa melayu yang betul. sebab aku rasa menulis dengan bahasa yang lebih santai adalah lebih menarik..dan lebih menjadi diri sebenar..tapi itu pendapat aku la, tak tau la pulak pendapat orang lain kan...

sekian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

bla...bla...bla...by u: