Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Rabu, 27 Mac 2013

TAHUN BARU 2013...STATUS BARU

Salam

Alhamdulillah. Lama sunggunh tak update blog ni. Tajuk je tahun baru. Hakikatnya dah suku tahun dah. Sejak hujung tahun 2012, kehidupan seharian agak sibuk menguruskan hal-hal diluar jangkaan. Betul la kata orang, jodoh kalau dah sampai memang tak sempat-sempat. Saya hanya ada 2 bulan saja tempoh untuk menguruskan segala keperluan majlis perkahwinan yang berlangsung pada 16/02/2013 yang lalu. Buat masa ni tak de perubahan yang ketara yang dilalui dalam hidup seharian, cuma hati makin terisi dengan kehadiran seseorang yang bermakna.

Agak sibuk dengan bisnes goreng pisang hinggakan tak de 1 hari dalam seminggu yang dapat rehat secukupnya. Tapi rupanya berniaga ni memang membuatkan kita merasai perasaan yang luar biasa. Alhamdulillah. Ada satu lagi projek yang dirancang. In Shaa Allah, dengan izin Allah s.w.t perancangan tersebut akan beroperasi dalam masa terdekat. Moga Allah memberkat dan merahmati usaha yang dilakukan ini.

3 ulasan:

  1. Wah..nak jadi tauke goreng pisang ya..alhamdulillah!!Rezeki namanya. Dan tahniah atas pertukaran title tu..heheh...kalau dah jodoh kan..tak ke mana..tak menyempat..heheh

    BalasPadam
  2. He2 tu la jiej...smua jd express..aku tgu turn ko plak ye. Aku doakan ko kwin thn ni jgk...amin...

    BalasPadam
  3. kak bisness apa ni kak? btl ke bissnes goreng pisang?

    BalasPadam

bla...bla...bla...by u: