Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Jumaat, 10 Januari 2014

2014 sudahhh..

Assalamualaikum..

wah....udah setahun blognya tak hapdate...hi3...dah bersawang..

almaklumla opis ni xde internet connection..n kalau pun guna sendiri punya masih tak sempat nak hapdate n agak segan le nak buat keje2 menghapdate ni sbb bos ada n keje ada je nak buat..kat opis aku ni ada 2 kerani je...termasuk le aku.hmm...yg sorg lg tu...ssh nk ckp la...aku bt kje aku je...lg pun kt opis ni xramai staf n pegawai..yg menariknya kat sini ada 3 org oku. Sorg tu berkerusi roda n 2 lg tu cacat penglihatan... byk yg aku belajar dari dorang ni...at least ia akan menimbulkan kesedaran pada diri kita n mensyukuri apa yg kita ada..ntah ls bila usia makin meningkat.. pandangan kita ttg kehidupan juga semakin berubah dan fokus kita juga akan berbeza mengikut perkembangan dsn peningkatan kehidupan kita..ok la..tak de apa yg menarik utk ditokok tambah. Nanti kita sambung lagi ye....chauuuuu... salam

2 ulasan:

  1. huhu...

    usia semakin meningkat. kita kenal masa usia remaja je kan kak..? sekarang dah 3 series sama dah ha.....

    Arghhh, tua pulak rasa....

    BalasPadam
  2. kih3....3 series tp rasa akk rasa muda...cne?....kih3...perasan la plak...

    BalasPadam

bla...bla...bla...by u: