Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Selasa, 3 Mei 2011

TAKDIR CINTA

salam...tadi melawat di blog seorang kawan lama masa belajar dulu.. baca kisah cerita duka lara dia, sedih.. mungkin sebab saya mengenalinya jadi saya terluka bila dia berkeadaan begitu, sedangkan semasa bahagianya saya melihat perkembangan mereka. dalam pada tu ada la lagu takdir cinta ni..best jugak. lagu lama rasanya....lirik dia seperti di bawah ye....


Lirik Lagu Rossa Takdir Cinta Lyrics
ku tutup mataku
dari semua pandanganku
bila melihat matamu
ku yakin ada cinta
ketulusan hati yang mengulir lembut
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
penguasa alam tolonglah pegangi aku
biar ku tak jatuh pada sumur dosa
yang terkutuk dan menyesatkan cintaku
reff:
andaikan ku bisa lebih adil
pada cinta kau dan dia
aku bukan nabi yang bisa sempurna
ku tak luput dari dosa
biarlah ku hidup seperti ini
takdir cinta harus begini
ada kau dan dia bukan ku yang mau
oh Tuhan tuntunlah hatiku
penguasa alam tolonglah pegangi aku
biar ku tak jatuh pada sumur dosa
yang terkutuk dan menyesatkan cintaku
repeat reff

credit: http://liriklaguindonesia.net/r/rossa/rossa-takdir-cinta/ 

2 ulasan:

  1. sedih lol..ceta dia...hihi..dah follow kawan akak tuh..huhu~

    BalasPadam
  2. huhu...tau xpe....ada lg.... aidaryzal.blogspot.com

    BalasPadam

bla...bla...bla...by u: