Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Khamis, 23 Februari 2012

KEROJE KEROJE KEROJE

salam semua...
minggu ni lokasi tempat outstation adalah di JB. dua minggu berturut kerja luar. penat memang penat tapi yang bestnya boleh tengok-tengok tempat orang. minggu lepas dari 14-17 Feb kami ke Penang. balik 3 hari pack pula baju untuk ke JB ni. hari isnin datang opis semua buat kerja macam lipas kudung rasa masa macam tak cukup. oleh kerana kepenatan kami semua jadi macam pening lalat masa dok kat hotel ni. tak pastilah samada sebab memang kepenatan or sebab lighting or sebab dok tempat yang tinggi. bilik kami semua kat tingkat 25, cafe di tingkat 11 dan bilik mesyuarat di tingkat 9. 

hehe yang banyak buat hal minggu ni bos sayala. cian jugak tengok dia. dengan tak berapa sihat. kerja dari jam 8 am rest pukul 1pm-2.30pm start balik sampai kul 530pm rest sampai kul 830pm and session start again and berhenti kul 11. pack kan? penat sbb 2 weeks berturut. tapi terpaksalah bertahan demi mengcapai SKT yang di tetapkan. nak 100% tu, mana tau leh dapat APC hik3.. berbalik cerita bos tu, satu petang tu kami habis slot terus ke bilik and dia dengan confidentnya keluar dari lift terus belok kanan.. saya tanya nak pergi mana? bilik la.. bilik kita belah kiri...dia tanya balik oooo yeke? hmmm suka ati aku la...hehehe....selamba je....bos kat opis ada 6 macam-macam kerenah tapi yang bagusnya bos-bos ni macam kawan-kawan kita juga.. tapi kami semua tetap jugak respek kat diorang.

view dari bilik hotel kami di tingkat 25..



 cuba teka apa yg beratur tu?

thumb drive peserta heheh untuk dijual! acah je lepas transfer file, saja atur atas meja. senang dorang sambar je nanti.hik3


another 2 weeks kena bersiap-siap lagi..outstation. chaiyok!

4 ulasan:

  1. hehe amin...minta2 boto la kayo..hik3....mkn angin nya takat kua hotel je..huhu...dkt2 je..sbb pack la mesyuarat tu....tp ttp jugak bes..hik3...awk skrg slu ostn lg x?

    BalasPadam

bla...bla...bla...by u: