Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Selasa, 10 Mei 2011

HARI YANG BERMAKNA

Salam...ehem...

hari ini adalah hari yang bermakna untuk saya.. kenapa? heheh sebab saya telah dimaklumkan sendiri oleh bos antara yang tertinggi bahawa permohonan pertukaran secara dalaman saya telah diluluskan ke Kuala Lumpur. alhamdulillah...syukur pada Allah. nampak gayanya doa dan usaha saya dipertimbangkan Allah dengan amat mudah.. rasa terharu pun ada...yela...dapat perhatian Allah kan..:D... ternyata apabila kita berdoa dan kemudian tidak putus usaha, akan memberikan hasil yang kita impikan. memandangkan saya akan bertukar jadi saya berkira-kira akan dapat melakukan penjimatan dari kos pengangkutan. betul tak? betul...betul..betul....heheh....

ok....stk......adios....salam..

5 ulasan:

  1. betul2 mau pindah?
    LPM la? Wish all da bes of u kak...

    BalasPadam
  2. aze: betul le..surat da dapat da..hehe..tq eh..
    kema: tq dik!

    BalasPadam
  3. ko nak tukar za???xdapek ler kite satu opis lagik skali??????
    aku baru nak g saner........ujung tahun nih....ko xsudi ek????sedeyyyy..!!!!!!!
    neway aku da tukar web address tau???
    sile tukar kat page ko eh??
    http://apeakurasa.blogspot.com

    BalasPadam
  4. aha...tukar da lady morgana. xdapek le..ala..kalau ko rindu kat aku g le melawat kat kl..huhu...tak pun kita bleh je bertembung kat c4 mcm aritu...huuhhu....tukar lagi add? adus...roger..t aku hapdate!

    BalasPadam

bla...bla...bla...by u: