Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Selasa, 31 Mei 2011

1ST DAY @ NEW OFFICE

salam..
semalam saya lapor diri di tempat baru, alhamdulillah segalanya berjalan lancar. buat masa ni tak dapat lagi nak bercerita lebih lanjut tentang keadaan di sana.tapi apa yang dapat saya share kan adalah saya suka keadaan persekitaran tempat kerja tu. aman dan damai. walaupun bangunannya lama dan tidak menarik tetapi bahagian dalamnya amatlah menyenangkan hati. dingin yang penting. sama juga ye kalau nak cari jodoh, heheh ke situ pulak ye. dan yang paling penting, jarak perjalanan telah berkurangan sebanyak hampir 20 km. peh... dokek yo.. hehe idak le begitu, sebab jalan masih agak banyak juga kenderaan tapi alhamdulillah saya sempat sampai rumah dalam 515pm. dapat la jugak berehat dan meregangkan otot menjelang maghrib. insyaAllah dalam tempoh 2 minggu lagi saya akan outstation ke Penang dan selang dua minggu kemudian ke sabah pula. sebenarnya sebelum ke sabah saya perlu ke sarawak tetapi memandangkan ada family program jadi saya tak dapat turut serta ke sarawak. kalaulah saya jadi ke sarawak saya balik selang 2 hari terus ke sabah. heheh balik tukar beg je, kuang3.. alhamdulillah. moga-moga bertambah murah rezki dan dapat jodoh, amin...doakan semua ye untuk saya....jasamu dikenang!!

lebiu..muahs....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

bla...bla...bla...by u: