Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Jumaat, 4 Mac 2011

PERHIMPUNAN BULANAN

Salam

pagi ini telah diadakan satu perhimpunan bulanan..sepertilah selalu :) di auditorium tut.... (terpaksa disensorkan...hehe). kali ini pengurusan majlis berjalan lancar dan agak menarik. grafik.. video.. memang kelas sebabnya? nampak telah bersedia awal.. memuaskan hati saya la atleast...huhu... tapi part yang ditunggu-tunggu, macam biasa ..tunggu bos besar berucap..sebab dia banyak cerita...cerita yang telah dipilih bulan ini??

pasal perlumbaan mendayung antara Malaysia dan negara itu, ini contoh je tau bukan betul-betul. ada 8 orang atas sampan, 1 pegang pendayung 7 yang lain bagi arahan, yang negara itu pulak, 8 atas sampan 7 pegang dayung dan 1 bagi arahan. pada perlumbaan pertama, Malaysia ketinggalan 1 km dibelakang. jadi tidak berpuashati maka mereka pun buat la post mortem nape boleh kalah.. bila da selidik-selidik, mereka tukar strategy, 1 masih mendayung, 4 jadi kapten, 2 jadi pengurus, 1 jadi top management dan 1 lagi jadi apa ntah. da lupa...heheh.. kali ni kalah dengan ketinggalan 2 km di belakang, disebabkan tidak puas hati tersebut, pendayung telah diberhentikan kerana dirasakan tidak bagus. nampak tak? patutnya dalam pertandingan itu, hanya 1 kapten dan 7 lagi adalah pendayung, baru betul. ni kalau seorang je buat kerja yang lain-lain banyak mulut tapi tak kerja tak boleh berjaya kan? selidik la sendiri maksud tersirat tu ye...banyak lagi dalam tu sebenarnya....okies....roger and out.

p/s coretan di atas hanya lah cerita untuk menghiburkan hati dan pengajaran sahaja..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

bla...bla...bla...by u: