Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Jumaat, 3 Disember 2010

Saya budak baru blajooo...huhu

Tak tau la apa yg nk di ngomelkan kat blog ni ha...ekceli aku baru je blajo nak buat blog ni, da register nya lama tapi tak aktif2..hehe...sebab tak tau apa nk distory kan...blur...da terlanjur nk dicitekan past few days aku dok demam ..huhu... pecah rekod da 2 tahun lebih tak demam ni..tetiba demam. dokto kata aku stress ..gheheheh .. yang tu mmg bleh jadi la.. dalam kepala ni mmg dok pk keje2.. ha... lupa ...pasal study pn ye gak...huaaaa... x lama lagi nak abis da....dalam pada tu aku respek gak kat diri aku ni.. wlupun la kelam kabut nak urus masa dengan keje yang pack nk study lagi tapi masih leh tahan...harap2 Allah mudahkan la masa last semester yg bakal kunjung tiba tak lama lagi ni.. amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

bla...bla...bla...by u: