Salam dan selamat sejahtera...ehem...well this is the one n only blog that i have.. huhu...happy reading..

"sesungguhnya Allah tidak mengurniakan kemuliaaan dan kebesaran itu pada serban atau jubah yang labuh. Tetapi Allah mengurniakan kemuliaan kepada orang-orang yang berilmu dan bertaqwa."


Selasa, 31 Mei 2011

AHMAD BY ARRORA SALWA..... (az...)

ahaks...

tiba-tiba berkumandang lagu Ahmad by Arrora Salwa, such a lovely song. tadi ingat dah nak out.hehe.. lagu ni best, ringan saja, tapi cukup menggambarkan bahawa lelaki yang dinyatakan dalam lagu ni mempunyai peribadi yang elok. ehem.. boleh buat calon suami tu. kalau kita perasan tajuk lagu itu juga menggunakan nama yang baik, bukan nama-nama yang glamor dan konon-kononnya lelaki itu kacak bergaya yang menyebabkan dia di puja.. lelaki yang digambar adalah lebih memiliki kekuatan rohaninya.. itu yang kita cari, sapa setuju? angkat tangan! geheheh... opss... jangan lupa ye, wajah juga memainkan peranan tetapi pilih le yang mata kita boleh terima, da cukup tu tak perlu yang memukau mata.. dah alang-alang cerita tentang lagu ni, kata bawah saya sertakan jugak lirik lagu ni, dan lagu ni 1st time saya dengar teringat pada seseorang, terus ingat kat dia, dan dalam hati terus terdetik sesuai sangat lagu ni untuk dia kerana isinya adalah menggambarkan tentang lelaki yang saya kenal itu. siapa dia? aha...ingat tak saya pernah cerita tentang seorang lelaki yang saya gambarkan seorang yang baik tu..ingat tak? hmmm...tengok lirik ni dulu ye...

Koleksi Lirik Lagu
Lirik Lagu Ahmad – Arrora Salwa

credit:http://iliriklagu.net/lirik-lagu-ahmad-arrora-salwa/

Hai Ahmad….
Ahmad..Ahmad…

Pertama kali si aku malu-malu,
Saat ku dekat ku ragu2
Mungkinkah dia suka padaku
Ah Ah Ahmad…

Ternyata tanpa ku duga-duga,
Aku terima salam darinya
Bergetar saatku membalasnya,
Ah Ah Ahmad…

Dialah idola,
Dialah superstar,
Mampu menggetarkan ranah jiwa

Dia yg ku nanti,
Selalu terpuji,
Ingin ku dekat, selalu ku dekat..

Ahmad…
Kau selalu dihatiku
Ahmad…
Luluhkan keangkuhanku,
Ahmad…
Ingin aku cepat-cepat,
Bercinta dengan lelaki paling hebat..

Ahmad…
Peribadinya sederhana,
Ahmad…
Tiada banyak bicara,
Ahmad…
Ku tak mahu lama-lama,
Mendekat kepadaku dengan segera..

Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad….

huhu...ok sekarang tukarkan semua ahmad tu kepada azhar...jeng jeng...itulah orang yang pernah saya cerita tu...haiyak......

sekian, wassalam....

3 ulasan:

bla...bla...bla...by u: